Hutter hutter.

Jag trodde tammsjutton att jag skulle avlida på vägen hem av kylan. -18 grader och jag är så jävla korkad att jag inte tar på mig täckbyxorna som jag hade imorse. Jag vet ju att bilen inte blir varm, att värmen inte börjar komma förns jag är framme. Det kändes som en evighetsfärd där jag satt och huttrade med vinterkängor, min varmaste jacka, halsduken ovanför näsan, mössa och vantar. Man känner ju att man lever iallafall.

Med tanke på kylan så har vi varit inne och jobbat hela dagen, det blev lite livat där på eftermiddagen med en massa spring i barnabenen. Men ärligt talat, har man hjärta om man tvingar dem att vara ute en dag som denna när de knappt ens kan gå?

Jaja, nu efter att ha sovit en bra stund(kunde bara inte hålla mig!) så ska jag kila ner och få utväxten fixad. Blir kanon när jag även skulle få hem min vinst idag eller imorgon(har inte vart hem och kollat min post än). Tjohej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback