Idol-finalen.

Har legat och gluttat på idol, och jag tror att jag hoppas på att Calle vinner. Han har en bra röst(man hörde att det var han när han sjöng vinnarlåten jämfört med Erik som lät som vem som helst) och han har verkligen utvecklats mest av alla i hela idol-resan. Erik är bra, det är han, men jag tycker nog att Calle är snäppet bättre.

Alltså imorgon, svettas man ihjäl när man kör fortet då eller?
Har man tillgång till dusch efteråt eller så att man kan skölja av
kroppen åtminstone(håret behöver man nog inte fixa om)?
Känns ju inte så kul om man måste gå ut och käka middag
som en illaluktande svettlurk.
Hmm...aja, jag tror det blir grymt kul.


Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen VILL vinna!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394

2009-12-11 // 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback