Jag hade vingar inatt.

Jag ringde och beskrev läget imorse innan jag somnade om och sov som en klubbad med konstiga drömmar(jag kunde tydligen flyga bland annat, sådär helt normalt. Vet inte annars hur jag skulle kunna ta mig från taket på ett hus och tvärdyka rakt ner mot en kompis i en soffa och tvärbromsa för att skrämma henne). Drog på mig en pyjamasskjorta och gick ner för att äta och sedan dess har jag legat tvärdäckad i soffan. Det känns ärligt talat som att jag håller på att somna igen.

Innerst inne känns det som att jag gjorde ett riktigt bra val i att stanna hemma idag för att ta hand om mig själv när jag mår som jag mår. Det enda som kan göra mig piggare antar jag är vila. Så därför ska jag vila, vila, vila idag.

Igårkväll fick jag en bild av vad jag ska köpa för julklappar också, så det känns bra. Nu vill jag bara få in min ganska försenade lön och ha så pass mycket ork, och tid att jag kan gå på stan och börja finna dessa grejer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback