Klappar och garderobsuppfräschning.

Stadsrundan gick relativt bra trots de minus 7 graderna. Hem kom jag tillslut med fem och en halv julklappar till avklarade(alltså 8 och en halv klara nu). Bara fyra och en halv kvar nu, i think. Så det känns skönt, speciellt då jag vet en klapp som ska köpas, ska kolla efter den imorgon en snabbis när jag har jobbat och ändå är där i krokarna.

Har även målat, målat, målat idag också. Nu tänker jag göra ett varv på alla innan jag gör det sista varvet(iallafall på alla stora, de små ovanför blir ett annat projekt) så det är bara 4 av 8 kvar nu, och en är ju faktiskt helt klar. Det går sakta men säkert framåt. Har tänkt hinna minst tre stycken imorgon, gärna alla fyra. Sen har jag faktiskt sagt att när vi varit på ikea(när lägenheten är klar i princip) så ska jag skruva ihop grejer också. Jag tror att det är något jag kan tycka är ganska roligt trots allt. Sånt där mek med tak och så tycker jag är desto svårare och tyngre, men det känns som att vi börjar komma någon vart iallafall.

Nej, man kanska ska hoppa isäng nu ifall att man ska orka upp vid sexsnåret imorgonbitti.
Men jag ser fram emot att få jobba, på ett ställe där jag trivs BRA. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback