Man ska helt enkelt hålla käften.

Det var trevligt i lördags. Vi skrattade, pratade och hade trevligt.
Hann med besök, lattedrickande, biljardspelande och så.


Söndagen? Vi for runt och köpte diverse grejer för taksänkning och annat för renoveringen som nu är i full gång, vi bar ut hela det gamla köket(är stolt över mig själv att jag inte klagade en enda gång för att det var äckligt, jobbigt, tungt trots att jag var äckligt trött i kroppen och kände att jag hade något som låg på lur). Vi hann även börja lite smått. Jag lovar att INGEN vill veta hur det ser ut under deras köksinredningar för fy fan så äckligt det var med dammtäcken, en gammal diskborste med mera. Hualigen.

Vadå? Jag sa senast torsdag förra veckan att jag hade sån tur som inte hade varit riktigt sjuk på länge. Vaknar upp med förkylning den här morgonen. Perfekt när man ska orka jobba. Det har känts som att det varit på gränsen till feber, men jag har klarat av dagen ganska hyfsat trots allt. Men när man mår som man gör vill man allra helst ligga till sängs eller vara ute där allt känns lättare. Gubben tvinga mig därför att stanna hemma nu istället för att fara och måla(som jag faktiskt ville och var inställd på). Men å andra sidan har han väl en poäng i tanken. Jag måste orka härda den här veckan med tanke på hur det ser ut med jobb framöver pga jullovet som snart kommer krypandes.

Så surt att träningen blir lidande också. Fan.
Nu ska jag krypa ner under filten och lägga
mig framför tvn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback