Måndagsmorgon i snö och kyla.

Haha, jag vaknade av lite småpanik där vid femsnåret imorse. Jag sov så djupt och när jag halvt vaknade till hann trodde jag att gubben hade hunnit fara utan att jag märkt något(brukar alltid märka när han vaknar) och blev helt plötsligt klarvaken, men han låg fortfarande kvar där. Strax efteråt ringde väckarn. Sen tog det iofs sitt tag innan jag kunde somna om, men när jag väl gjorde det så sov jag så djupt det bara går till klockan tio.

Nu håller äggen på att ha svalnat färdigt, jag har klippt löshåret litegrann och satt i det. Nu ska frullen bara i magen, sminket ska på och sen ska jag hem och köra igång en masin tvätt(är tanken) och ta med mig träningskläder innan jag beger mig ner på stan en sväng och möter upp syrran. Ska leta något jag kan ha på jul eller nyår. Har en outfit och vill ha en till för att kunna ha två olika.

By the way.. Vi ser det snöar, vi ser det snöar. Wihoo!
Snart kanske det kan bli ordentligt skoterföre. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback