Önskelistan för i år.

Jag beställde nyss hem en av de julklappar jag funderat på i säkert två veckor nu. Det är gubben det gäller. Men jag är en sån som inte vill ge bort något tråkigt direkt, och jag tycker att den här grejen är lite tråkig, men han behöver den verkligen. Kan inte berätta vad det är utifall att han nu skulle läsa. Men jag känner att jag måste komplettera med något mer och jag tror att jag vet vad.

Vissa har varit superlätta att fixa julklappar till medans några andra har jag ingen susning om och det känns som att det verkligen är slutklämmen nu om jag ska hinna få iväg vissa av mina på rätt adresser också eftersom jag inte ska fira jul med en enda ur min familj(det känns lite smånervöst må jag erkänna, en jul helt utan något barn och helt annat firande).

Jag behöver en ny mobiltelefon, men det har jag inte hjärta att önska mig. Jag fick en dyr, fin julklapp förra året och min telefon fungerar ju faktiskt ganska bra(trots sina 2½ år på nacken). Istället har jag önskat mig småsaker, så som två stilrena sänglampor, en väggklocka utan urtavla, osis+ dust it, presentkort, nagellack + remover, en liten väska, ny mysdress och nytt underklädesset. Samt lite mer, men "smågrejer" helt enkelt. Löshåret vann jag ju och det känns ju som en stor julklapp i sig.





Ps. Imorgonkväll ska jag få bli fräsch i håret igen och bli
kvitt utväxten som befinner sig uppe på hårskallen. Känns bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback