Peppar peppar.

Har försökt få igång internet hela kvällen, utan större framgångar förns vid halvtio. Så vad gör jag där vid halvåtta då det inte ens går något bra på tvn? Jo, det dummaste man kan göra. Krypa ner under filten, I sängen, när man är trött. För att tänka, jomen tjena det gick ju bra. Slocknade på en gång och sov en och en halv timme.

Vi får se om jag kan somna på ett tag, duschen klarade jag iaf av att hoppa in i.
Förstår inte varför jag varit så frussen de senaste dagarna, eller varför jag är så
trött. Men jag kan inte mer än hoppas att det bara är tillfälligt.

Det mest otroliga är att jag inte har varit sjuk på HELA hösten, inte ens i somras.
Visst, lite snorig och en hals som var kaputt några dagar i höst. Inget mer. Bara
för ett år sedan var jag sjuk i princip varannan vecka. Förstå att det nu är skönt.
Peppar, peppar, ta i trä. Man ska aldrig yttra sånt här högt egentligen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback