Renovering.

Har haft en konstig natt där jag halvsovit mig igenom hela. Kan bero på att jag sov så mycket igår och mest bara låg ner hela dagen. Men halvsju kunde jag somna om helt och sov som en stock. Inget jobb inkom idag så att idag ska jag bege mig ner till stan och greja med julklappsshopping. Förhoppningsvis blir jag klar med de flesta.

Efteråt ska jag nog iväg och måla garderober. Vill känna att det faktiskt minskar när man trots allt ska måla dom två varv. Det är ju bara en sådär 8stycken samt att det är sånna där små ovanpå som också ska målas. Hur långt har jag hunnit? 1 helt klar och 1 är halvklar(ett varv till ska målas). Har föresten lite bilder..


Sitter redo i bilen, till och med lite taggad. Målargrejerna är också me.

Garderob nummer ett som nu är klar. Innan var alla väggar en konstig gulfärg och dörrarnas insida grå. Inte så snyggt. Och så är det hyllplanet som ska ligga i garderoben också som var träfärgad innan.

Garderob nummer 2. Så här ser 6 stycken utav dom ut innan. Och hur dom ser ut när dom är halvklara. Ser mycket fräschare ut!

"Hängpinnarna" som sitter i garderoberna målas också såklart. Och jag är en sån person som lyckas få målarfärg över halva mig. Som gubben sa "målar du garderoberna eller dig själv?".

Har fler att bjuda på också, men dom tar vi en annan gång.
Känns helt reko att vara ledig idag för att hinna med julbestyr
när jag helt nyligen fick in jobb för imorgon, kanon!


Jo, det vore mysigt, men då är det ju mkt bättre om du följer med ut till vännäs någon dag, så kan vi rida våra hästar! ^^

2009-12-14 // 13:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback