Tio-listan.

ett: Vi vaknade av väckarklockan en lördag!
två: Gubben, Anthon och 2 av mina bröder blev nerskjutsade till bussen som skulle köra dom till Sundsvall.
tre: Mina föräldrar är bra snälla ibland, måste tänka ut några fina julklappar till dom.
fyra: Min lön(som jag inte fått än) borde komma in på kontot nästa vecka.
fem: Jag ska fara och träna på ca 2 timmar.
sex: Efter middagen blir det min julglass till efterrätt.
sju: Vad händer ikväll?
åtta: Jag är GLAD att Tove åkte ur idol igår, hon sjöng falskt och hon är jämt likadan. Snacka om att hon blir uttjatat. Nu kanske VK kan lugna ner sig med skriverierna också.
nio: Jag är GLAD att Calle fick stanna, han har absolut utvecklats mest av dom tre och han har en bra röst.
tio: Jag älskar mig gubbe!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback