Bra uthärdat.

Burr!
Fy så kallt.


Lite surt det var igår när jag hade satt mig där på busstationen, fått veta att J skulle bli klar ännu senare och jag kommer på att jag inte köpt något till tvillingarna som jag hade tänkt göra, bara en massa prylar till mig själv. Så jag fick släpa mig ut igen med min förbaskade bag och mina onda, trötta axlar. Fann iallafall två söta laban-bodysar på lilla mirakel. Sen så var det bara att ta sig tillbaka. Och så grymt skönt det var att få lämna av sig väskan, vilken lättnad. Tre timmar på stan gjorde sitt, fy sjutton så less jag var.

Inhandlade en ny mascara, rouge, sminkborttagning, en ljusgul(somrigt) kofta, en mössa med texten "Bad Hairday", ett par stentvättade jeansleggings, ett par gladiatorinspirerade skor, osis+, värmeskyddande och hårspray. Kan ju för övrigt tipsa om att det på styling crew var goldwell erbjudande där man bara behöver betala 199:- för två produkter om någon är intresserad.

Tvillingarna var så små och söta.
Värsta gosisarna. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback