Det är inte mänskligt att nysa så mycket på en dag..

...18 gånger sen jag skrev att jag skulle räkna. Då kan jag även tala om att det till och med blev mindre nysningar än jag hade nyst hela morgonen innan jag påbörjade min dryga räkning. Så om jag gissar rätt har jag nyst upp emot 50-60 gånger. Bara idag. Och det är inget skämt.

Äntligen har jag fått spendera lite tid med min underbara. Så som jag längtat!
Även om jag inte får sova med honom förns imorgon så är jag ändå nöjd och
glad! Vi pressade även in ett besök hos hans föräldrar efter pärmiddagen här
för uppfräschning av mitt hår(istället för på söndag och eftersom vi enligt planerna
ska på galej på lördag så kändes det bra). Går nu mot de ljusare tonerna, hade
visat bild om jag kunde ta en men Rille sover på en madrass i mitt rum eftersom
syrran m. familj ockuperad det rummet. Och så klipptes topparna igen. Det är ju
inte förns efteråt man tycker att man hade fått lite längd på håret som man måste
kapa en bit igen för att hålla det fräscht, det känns jämt så kort när det är nyfrissat.

Jaja. Ska kila ner och doppa husmans i varm o´boy! Yummie. Sen ska jag se
High school musical 3 på låg volym innan jag slocknar för kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback