Fancy outfit.

Sunkig, det är precis vad jag känner mig. Det är andra dagen idag som jag bara legat hemma och gjort ingenting i hopp om att få bli frisk. Går runt i keycandle t-shirten och mormors gamla pyjamasbyxor, osminkad och skitigt hår. Jag vet, jag ska hoppa in i duschen för även om man är sjuk måsta man fräscha till sig.

Men jag är så less på att göra ingenting och så längtar jag efter J så förgrymmat mycket så det är inte sant. Har sett ännu en film idag och tänker väl eventuellt se Australia eller Seven pounds efter att jag duschat. Men fan, jag vill vara frisk så att jag kan få umgås med annat än min säng, soffa, dator och tv. Hej roliga liv.


Haha, Keycandle! :D

2009-02-20 // 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback