Jag kan ju inte säga vettiga saker.

Har i stort sett varit vaken sen 04.55 imorse(drog mig dock 40min)
och klev upp för att jobba. Direkt hem och ner en snabbis på stan
och inhandla en liten alla<3dag present och nu sitter jag här, med
hela kvällen framför mig utan att vara jobbigt trött.


Varför håller kylan i sig så jädra länge? -5 grader och sol hade räckt gott och väl. Att grenarna på träden är alldeles vita hela dagen är inte en vanlig företeelse. Visst det är jädrans snyggt, och det ser ut som att det skulle vara fejk när det är så tydligt men det innebär att det är kallt ute.

Fredag den trettonde imorgon, vad kommer man råka ut för tro?
Och alla hjärtans dag på lördag. Köpte inte biljetterna jag hade
tänkt köpa. Berättade det för hjärtat att "vi kan väl bestämma att
vi går och ser det eftersom det är något vi vill göra och så köper
vi bara något litet till varandra". Det var det bästa jag sagt enligt
honom. Haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback