Kaotisk stad i detta yrväder.

Galet så mycket snö det har kommit idag! Look at the pictures..
Trots att jag imorse var äckligt trött och med huvudvärk så pallrade
jag mig iväg och jobbade till vilket blev en toppendag.



Oplogad väg hem, ser ut som en snögubbe och mina fötter försvann i snön. På komposttunnorna kan man skåda hur mycket snö det verkligen har kommit idag.

Det är så mysigt med ungar som kan sitta ner i ens knä och luta sig tillbaka och bara vara. Den enda aktiviteten är att dom vill greja på med ens hand. Det finns en unge som jag gärna skulle låna hem, så oerhört söt liten krabat!

Bebbarna kom igår, gu så nyfiken jag är.
Längtar tills jag får se och snusa på de
två små liven.

Och jag fick ett väldigt otippat samtal idag när jag jobbade, var inte alls beredd och tyckte mest att det var skumt. Varför? Hundra år sen jag hörde något från människan och helt plötsligt vill man ha skjuts och kanske ta en kaffe? Nej tack.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback