Musiken och jag är inte vänner just nu.

Slocknar nog när som helst, känns det som iallafall.
Och min enda tanke är "shit, jag måste palla morgondagen
också". Det är inte klokt vad man kan känna sig slut en måndag.


Klarar inte ens av att lyssna på musik, vad är det med mig?
Någonstans står det inte rätt till just nu känns det som när
inte ens musiken låter bra i mina öron.

Ge mig superkrafter.

Inser att jag eventuellt får 2 långa dagar framför mig. Imorgon är det åtta-fem som gäller(inte helt fel, men kommer ändå ta på krafterna) och på onsdag är det först och främst två-sex som gäller men eventuellt halvåtta-sex om jag har tur(ja jag har skrivit in att jag gärna tar dom timmarna extra, det behöver jag, lite extra klirr i kassan sådär), men inser sakta men säkert att jag kanske tagit mig lite vatten över huvudet att ha tre långdagar efter varandra? Vi får se om jag lever på torsdag gott folk.

Jag antar att hon inte är en sån som kollar sin mejl, har nämnligen inte fått svar på det jag skrev innan helgen. Tråkigt nog. Menmen, inte mitt val.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback