Snorlobba.

Okej, jag känner mig en aningen piggare. Men jag tänker inte räkna med att det förblir så i 6 timmar till utan en enda skavank. Däremot så inbillar jag mig att jag skulle bli frisk snabbare om det vore vår.

15-20 minusgrader hjälper knappast. Trots att solen lyser vissa dagar. Kunde det vara 4 minus så hade det varit mycket bättre. Annars kan det lika gärna få bli vår på riktigt så man får klä sig i vad man vill(man kan ju inte ha på sig det man vill i 20 minus, det funkar inte). Ballerinaskor, kjolar, linnen och en tunn kofta över, solbrillorna och lite färg på den annars väldigt bleka kroppen.

Men förhoppningsvis får jag börja "våra till" mig själv i helgen och göra lite mer slingor. Jag hade sagt att jag skulle vänta tills i mitten av mars eller något, men jag kan inte hålla mig. Under dessa dagar då jag legat hemma har jag stört mig på mitt hår så fruktansvärt mycket att jag måste göra en förändring snarast.

Okej, jag ska inte jobba idag.
Ändrat tjofräs. Men dom ringde från dagis nyss och jag sa att det är väl sådär gränsfall men att jag hade tänkt prova jobba åtminstone. Men hon sa att om jag kände att jag behövde en dag extra så kunde jag ta det för att dom hade uppbackning och ibland kan det ju vara så att man går tillbaka lite för tidigt. Ja, så jag blir hemma. Shit. Vad ska jag sysselsätta mig med nu då? Samma saker som igår?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback