Bakochfram.

Känner mig trött och less.
Sov så oerhört skönt inatt att jag inte ville kliva upp imorse,
vi snoozade tre-fyra gånger och höll på att försova oss båda
två. Eller ja, jag började ju inte förns nio men jag var ju tvungen
att kunna ta mig hem imorse, fikade lite snabbt och hann ligga
och dra mig en timme i sängen innan jag behövde börja göra
mig klar. Så hela dagen har jag typ tänkt "jag skulle vilja sova
mer, sådär skönt som inatt, nu". Men den här dagen har ändå
känts lättsam och bra, många sånna tack.

Så jag funderar på att lägga mig och vila en stund nu.
Eller se på film...

Var småsugen att fara på hockeyn, men har inte fått frågan så
ja jag ids inte pressa mig själv heller. Får väl följa via vk´s
hemsida och hålla tummarna när det är en så pass viktig match.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback