Hjälp mig någon!

Snart är det dags för ett 10 timmar långt arbetspass, dvs att det är jag som har stängningen. Men jag är glad ändå konstigt nog och det är måndag. Hur det nu går ihop.

Jag hatade delvis dagen igår, allt bara jävlades med mig.
Alla kort jag tog i lördag på tjejmiddagen och resten av kvällen
är GONE. Mitt kort har fuckat upp sig och jag måste formatera
det eller vad sjuttsingen man säger att man gör med det, och
då försvinner allt som är på det. Så jag vågar inte riktigt, jag
hoppas på ett under så jag får mina bilder. Någon som vet hur
jag kan lösa det? Snälla hjälp mig!
Sen så gick inte min tröja att få lös, dragkedjan alltså, så jag satt
och slet och slet i den utan att lyckas. Blev förbannad och snörde
iväg den. J fick upp den med hjälp av en griptång(?)! Ja bara det
säger ju hur trög den var. Tur jag hade honom som kunde lugna
mig och få mig att må bra ändå, men jag var så arg att det bara
skulle jävlas med mig att det var som att jag hade en fredag den
13e i förskott.

Nej dags att kila! Hjälp mig gärna hitta en lösning till kamerakortet tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback