Lille K.

Åh. Jag har städat klart nu, och bäddat rent!
Sjukt vad duktig jag känner mig efter allt jag gjort idag.

Men jag ska inte sova i det renbäddade inatt inte, jag ska få vara med hjärtat sen, fara och äta middag hos hans föräldrar, sen köpa gotta och glo på film med varandra. Och sova, jag lär sova så grymt bra.

Imorgon far mamma, pappa och fosterbarnen till Piteå, och Kevin ska följa med dom. Dom ska bo på hotell, bada och ha kul. Jag ska inte följa med, men önskar nästan jag gjorde det. Skulle vara så kul att få träffa lille K, eller nu är han väl ännu större än sist(påskas förra året) och så är han ju faktiskt 9 nu. Jag tyckte dom skulle ha sett till att han kom hit en annan helg, under alla de åren han bodde här blev han ju som en lillebror och nu träffar vi alla honom allt för sällan.

Kanske vore något att hoppa in i duschen nu, men känner mig inte
alls sugen på att börja frysa, och sen måsta torka håret, sminka mig
och hela faderullan, ibland hade man velat gå sliten mest hela tiden.
Juste, hänga tvätt först..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback