Medaljerna.

Misstänker att jag tagit mig vatten över huvudet nu. :/
Är redan spyless men långt ifrån klar, hur blev det med
att jag skulle kunna ha en lugn skön kväll framför tvn?


Jag är inte klar med Meja än. Har rivit ut massvis med grejer ur min andra "lagrings"garderob för att kunna använda den till lite kläder och så(så jag får mer plats i den andra), men vars sjutton ska jag he det andra? Gosh. Mina gamla medaljer från fotbolls och innebandytiden, sovsäck, liggunderlag av sovvänligare variant och en hel del annat skrot. Fan jag hade tre påsar fyllda med vadå, jo, bara en MASSA andra tomma påsar. Någon som behöver påsar? Jag kan bju på det. Allt det för att jag skulle få mer plats till mina kläder och att det skulle bli lättare att vika in, jomen fan vad kul.

Blir nog bra när det är klart. Ja, sen har jag bara litelite tvätt kvar, och resten av städningen av mitt rum. :S Lär ju inte hinna allt idag. Vatten över huvudet. Får väl fortsätta imorgon eller ngt. :S


Medaljerna från Umeå fotbollsfestival åren 1996 tom 2002.
Guld -96, silver -97, guld -98, medaljlös -99, guld -00, guld -01
och brons -02. Och roligt hade vi dessa år, jag saknar det.

Umedalens IF f:88



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback