Morgoninlägg, inte alltför vanligt.

Nu är det inte så länge kvar innan jag måste kila iväg och jobba.
Nine to five.. eller snarare 8 to 17. Fick bara låten i huvudet. Och
idag var en sådan morgon då jag helst av allt bara hade velat få
fortsätta sova, har sovit så äckligt skönt inatt så ojojoj.


Igår var det också jobb som gällde, och sen på kvällen var jag på hockeyn.
Löven - Leksand. Publiksiffran låg på ca 4150 personer, så stämningen
var hög, speciellt när det var Löven som tog ledningen. Men sen så dalade
det tyvärr bara utför. Vi fick ju gå ut därifrån utan leenden på våra läppar men
gladdes dessvärre åt att det var 3 stycken som hade fått parkeringsböter och
ingen av dom var vi. Ja så kan det gå när man inte läser och är uppmärksam
på skyltar såsom "vändzon", ja, i dessa vändzoner får man inte parkera.

Min stora fråga är just nu hur jag ska orka kliva upp vid 5 imorgonbitti när
jag knappt ens orkade ta mig upp efter 6 nu imorse. Det är öppningsdags
för mig imorgon och jag lär vara trött. Nej nu ska jag göra mig klar och pysa
iväg för att tjäna en slant.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback