Ordbajseri.

I DID IT!
Jag var inte den lata Tina som bara låg hemma i sängen och latade sönder.
Jag for och tränade, hur jäkla jobbigt det än kändes och hur hungrig jag än
var. Känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon, men whata
heck. Då känns det åtminstone att jag var och slet så svetten rann.

Det är jobbigt när man verkligen ogillar en person. En person som man tvingas
till att träffa när man helst inte vill det. Det funkar bara inte. Varje gång sitter jag
bara och biter mig i läppen och är tyst i princip, och jag är ändå en sån som gillar
att prata. Hur drygt det än är så är det just precis så det är. Hat är ett starkt ord, men
jag kan nog säga att det passar in här.

Okej, massor med ordbajseri idag från min sida,
men jag har bara varit tvungen att skriva av mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback