Pain in the ass.

Pumpad och klar. Satan vilken träningsvärk jag kommer få. Men jag saknade en av de gamla tricepsövningarna man brukar få köra. Har redan nu ont som attsingen i rumpan, känner av lår och biceps. Hey, pain in the ass att lyfta kids imorgon på jobbet. Men det kommer iallfall kännas vad man gjort och det är ju en ganska härlig och uppfriskande känsla.

Hade det inte blivit jobb för min del imorgon så skulle jag ha farit och hälsat på Anna och lille Benjamin. Så typiskt att när vi väl hittar en dag det skulle kunna funka om vi har tur så blir det inte så. Får se när den dagen kommer då det går att passa in, hoppas snart. Är sugen på att snacka en massa och mysa med lillen som imorgon fyller 3månader.

Annars så längtar jag tills imorgon efter jobbet, då ska jag få vara med hjärtat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback