Ritat.

Har inte alls gjort mycket nytta sen jag vaknade klockan 10.
Letat rätt på en låt jag hade glömt namnet på, lagat mat och
ätit och så har jag ritat, det blev Kalle Anka.


Jag somnade igår när jag låg och glodde på dataskärmen för att se hur det går för löven och det. Jag somnade när klockan var nio och det stod 2-2 i matchen. Vaknade kvart i tio och insåg att matchen hade slutat för en halvtimma sen och att almtuna hade vunnit. Typiskt. Men då var det bara att borsta gaddarna och så för att sen lägga sig och sova igen. Jag har sovit 12 timmar! Och jag känner mig pigg, utvilad och träningssugen. Blir nog att pumpa direkt efter jobbet.

Kan ju förövrigt nämna att vi har -15 grader och SOL här idag, ett
sånt väder då man känner att man skulle vilja gå ut och gå i två
timmar(man håller ju trots allt värmen när man promenerar). Får
se om jag hinner en kort sväng innan jag börjar jobba.


Mitt tidsfördriv idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback