Tips till innebandy/larsson-intresserade umebor.

Har sett klart säsong 4 av Grey´s Anatomy nu. Nu vill jag bara att säsong 5 ska vara över och komma ut så jag får klicka hem den från cdon.com. Jag gillar verkligen den serien.

Haha, Meja busar som en tok just nu. Springer runt runt i mammas och pappas säng och kastar sig hit och dit och bus-skäller. Hon är ju bara ofattbart söt ibland. Man kan ju inte göra annat än att bara le åt min lilla korv.

Och så kan jag berätta det här, för det kanske finns dom som är intresserade. På söndag, då har Dalens herrlag match, mot Helsingborg. Dvs, Henke Larssons innebandylag. Han kommer alltså upp hit till Umeå för att spela och det kanske finns folk som läser detta som skulle tycka att det var kul att se.

Nu borde jag ta mig själv i kragen, kasta in lite tvätt i maskinen medans jag
ska göra mig själv klar för att kunna fara och äta middag om 2-3 timmar, kan
ju försöka att ha lite framförhållning för en gångs skull och inte som många
gånger annars och göra mig klar i sista minuten.



Vi kanske skulle ha pallrat oss dit?

2009-01-09 // 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback