Far far away from here.

Att dagdrömma kan vara farligt. Fanfanfan!
Jag vill bara fara nu.


Och som alltid nu efter att ha varit i Kusadasi förra året i maj så måste jag ju alltid gå in dit och kika på sidan. Dom kanske inte har vackrast strand och sådär men det är ändå ett riktigt toppenställe och ja, jag vill dit iallafall en gång till. Buffé till frukost, lunch och middag med variation dessutom. Aktiviteterna kring poolen som animationteam håller i som man får välja om man vill medverka i är riktigt kul(jag provade några gånger med titeln "Tina Turner"), jag vann aldrig men det var kul ändå. Aquaparken, turkiskt bad, fina rum, vackra solnedgångar(tänk om jag fick vandra där på stranden hand i hand med J under en sån där underbar solnedgång), underhållning på kvällen, disco, kareoke, och väldigt trevligt folk. Ja, jag drömmer mig iväg dit igen. Det är ett ställe man skulle vilja resa tillbaka till.

Andra ställen man skulle vilja fara till är Mauritius, Malta, Karibien och så självklart Thailand som alla andra. Andra ställen är Brasilien, Florida, Venezuela och Mexiko.

Jaja, slutdrömt. Dags att duscha och göra sig klar nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback