Bjuder på gamla bilder.

Det blir ingen träning för min del ikväll, iallafall inte step2an som jag
hade hoppats kunna fara på i princip ända sedan i fredags. Morsan¨
ska ha bilen och fara på möte, får se om jag kanske hinner fara och
köra styrka en stund efter att hon kommit hem.


Jag längtar till våren och sommaren när man kan gå i sommarskor,
våriga kläder och tunnare jacka. Men ja, att det vänder i mitten av
mars känns lagomt. Provade mina nya ballerinaskor lite bättre nu
här hemma och dom är så fruktansvärt sköna!



 Lite Bilder från första halvåret av år 2006.


Bild1: Tjejmiddag på droskan. Bild2: Lunchning på Lycksele djurpark med klassen.
Bild3: Så såg jag  ut. Bild4-6: Pernillas 18årsfest.


Shit vilka bilder. det var tider det :)

2009-01-20 // 07:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback