Vissa kan inte se skillat på vad som är mitt och hennes.

Gårdagen var inte min bästa. Jag blev arg och jag grät. När jag skulle köra iväg till bolaget så tog jag mig inte iväg med bilen, den bara stod och spann, och där blev jag mest arg, för J var inte hemma och kunde hjälpa mig. Jag gick in igen och la mig i sängen och slog lite i den i ren frustration. Kände mest bara att jag ville ligga i sängen resten av dagen  istället för att fara till Ninni som fyllt 21 på homeparty och träffa tjejerna.


Men jag kan väl tacka J som såg till att jag tog tag i mig själv och gjorde mig klar och for iväg. Det blev riktigt trevligt och kul hade vi, men det brukar vi ju vanligtvis alltid ha tillsammans. Sen begav jag mig iväg med J och hans kompisar på någon jävligt skum fest. Tjejerna var skumma och verkade ha panik hela tiden, en del var från Åsele, en del hade gällivarehäng(typ) medans en annan hade gröna byxor och en annan jeansshorts ovanför naveln. Inte ett ställe där vi direkt passade in, och det var inget tema på festen inte.

Och jag fick bli arg ännu en gång denna dagen. Jag kände nästan för att strypa henne. Kan ju först nämna att några tjejer far runt i lägenheten som idioter för att en tjej inte hittar sin mobil och dom tror till slut att någon stulit den, fast dom kom sen på att det var någon dom kände som hade lånat den och kanske fortfarande hade den. Jaja, när vi väl ska fara så ligger inte mina skor där jag lagt dom(hade lagt dom på ett ställe 10 minuter tidigare för att dom låg utspridda i hallen) och jag tänkte, dom kan ju inte ligga huller om buller redan. Sååå, jag kollar runt på alla tjejers fötter.. och där är dom, på en äcklig tjej som flashar bhn för att klänningen hänger för långt ner och hon har gröna strumpbyxor på sig som står vid dörren med 3 av sina kompisar. Jag går direkt fram och säger "ursäkta, kan jag få mina skor som du har på dig?" "ehmn, men det här är ju ...(vad hon nu hette)´s skor som jag lånar." "Eh, du näe, det där är MINA skor, inte någon jävla annans och nu ska du ge mig dom!!" "Åh, jaha. Tack för lånet." En minut senare far dom.

Vad fan hade jag gjort om hon hade farit i mina skor, gått hem barfota eller? Dom springer runt och anklagar andra för att dom skulle kunna ha tagit en telefon som dom själv lånat ut och samtidigt försöker dom ta något av en annan. JÄVULSKT DÅLIG STIL! Bara för att mina hade höga klackar och dom hon egentligen skulle ha inte hade det. Men jag blev så arg, det var inte rätt tillfälle för att jag skulle kunna skratta åt saken när dagen hade varit som den hade.


Menmen, nu är det söndag och nya tag. Idag är det ett halvår och
vi ska ut och äta middag och gå på bio och bara ha det mysigt.
Sen får vi se till att försöka peppa för jobb imorgon.





Haha, både jag och J somnade på soffan igårkväll när vi hade kommit hem och låg och kikade på tv, jag vaknade efter ett tag och såg ut som på bilden till höger, något nyvaken, hahah. Fick inte liv i J så han fick ligga kvar där tills han vaknade tidigt imorse och kom över till sängen. Första gången som jag hört honom prata i sömnen dessutom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback