Pain in the ass.

Snacka pain. Idag är det väl hyfsat men har fortfarande träningsvärk
som heter duga. Igår hade jag ONT bara jag satt stilla i princip.


Fick ju träningsvärk som väntat efter att jag pumpade i torsdags, och så var jag och J och tränade styrka i gymmet i fredags direkt vi hade jobbat klart, han visade mig hur jag skulle använda mig av vissa maskiner. Och man måste ju ta i när man väl är och tränar. Så jag fick ännu värre träningsvärk redan direkt efter passet och det gjorde ont bara jag låg still, vaderna, framsida/baksida/insida lår, rumpa, rygg, mage, axlar, biceps och triceps. Typ alla ställen där man kan ha träningsvärk ja.

Igår försökte jag trots allt gå på stan fast jag hade ont i kroppen och helst ville ligga ner och få vila. Jag hittade inte jeansleggingsen jag ville ha(fick höra senare under middagen att dom tar slut på ett kick) och klänningen fanns bara i xs och L, kul. Det enda jag visste att jag ville ha. Men jag köpte ett svart fat, vit dekorationssand och tre stora svarta ljus att ha hemma hos J, och så köpte jag en svart tvålpump åt honom(jag får för mig sånt ibland). Hittade även ett par nya svarta ballerinaskor på wedins på halva reapriset att kunna ha i sommar då mina favvisar blev förstörda av all sand när vi var utomlands, så 75:- kostade dom ist för 299:- kap. Och så köpte jag en ny likadan klocka som jag köpte i somras, även den här var på 50%, så 200:- och försäkring då så ifall det här glaset också krossas så kostar det bara 50:- att fixa det. Det var ju vad som hände med den förra som jag ändå fortfarande har kvar.

Och J han är som en mekarfrasse och har varit hela helgen. Igår var jag me ute
i garaget och fick lära mig lite om kolvar, kolvringar, packningen, förgasarn och
vars trotteln sitter. Men det är roligare att vara med i garaget när man frågar om
saker och får reda på lite sådär ytligt än att bara stå och titta på.


Bild1: Torsdag innan jobbet. Bild2: Torsdag innan träning. Bild3: Nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback