Cherie oh, nanana..

Hjärntvättad, det är nästan bara förnamnet på hur jag kände mig igårkväll.
När jag skulle ut och hämta dom kändes det som att jag körde och körde,
men vägen ville aldrig ta slut. När dom väl sitter i bilen så hamnar musiken
på en rejält hög nivå och två karlar sjunger för fulla muggar och jag kan inte
annat än bara skratta hur trött i huvudet jag än kände mig.


Ska spendera dagen själv, duscha och göra sig klar i lugn och ro, läsa en
massa och kanske röja upp lite här innan det är dags att bege sig mot garaget.
Vi ska ut och äta med mina syskon+respektive, blir kanoners innan man ska slå
sig ner i biosalongen. Den här dagen blir nog bra den också. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback