Dunder och brak.

Igår var en slapp dag. Jag låg bara inne och läste i princip,
förutom då jag diskade(3ggr), åt och duschade. Okej lite tv
också.


Hade stora problem att somna igårkväll då det kändes som det var 30grader varmt inomhus. Men tillslut så. Men då vakna man inatt av att det åskar och dundrar för fullt ute samt regnet som smattrar mot rutan. Det kändes som att åskan var precis ovanför huset för att hela tegelhuset skakade. Måste erkänna att jag blev lite småskraj och inte kunde somna om förns den hade dragit sig en bit bort(det hördes). Tur nog hade jag ju J vid sidan om mig så jag slapp ju ligga själv iallafall.

Försökte ligga ute på gården idag i solstolen i de heta 30graderna(i skuggan). Men eftersom det inte blåste höll jag på att rinna bort. Hualigen. Låg och sprutade vatten på mig själv tills mamma kom hem och sa att dom skulle iväg och bada i stöcksjö så jag hakade på. Där kan jag säga, att där var det inte så mycket sol. Det blev i princip ett dopp och sen for vi hem lagom till regnet och åskan. Som nu för övrigt har övergått till gassande sol igen. Snacka om pendlande väder.


I förrgår kväll efter badandet och den starka solen.

And today. Först hemma i solsängen och sen på badstranden i stöcksjö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback