Kommer ni ihåg?

Nu främst till tjejerna som gick i min klass, och hur många ni är som läser
det har jag inte den blekaste om. Men jag definierar det här med lite skvaller.


Kommer ni ihåg pingvinen? Kort med rungande och hoppig gångstil.
Jag ser henne hela tiden. Jämt. Varje gång jag ska hem så går hon
där längs vägen, tror banne mig människan är ganska hurtig. Skojar
inte när jag säger jämt. Önskar att vi någon gång hade farit förbi
tillsammans i detta ögonblick så ni förstod. Samma väg, samma jacka,
samma gångstil. Pingvinen. Jag vet att ni vet. ;) Hahah.


______________________________________________________________

På ett tag ska vi fara och fixa fiskegrejerna och sen ska vi ut till min syster med
familj, vet inte riktigt vad som kommer ske där, men vi tar med oss grejerna.
Tennisgrejer, fiskegrejer. Blir nog en bra dag. Ska se om hon har en ljus kofta
att låna mig till bröllopet på lördag, jag bävar mig inför den dagen. Den kommer
betyda en del. Ska berätta mer sen.


» Ninni

i know! jag ser henne varje gång man far förbi där! helt galet. hon är nog baske mig hurtig. jag for från stan en gång och då gick hon i regnet med två icapåsar påväg från stan hemåt. my gosch så paff jag blev! undrar vart hon bor egentligen.

2009-07-23 // 22:36:09

Dessa mongisar!

2009-07-24 // 07:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback