Nerdränkt pizza nästa?

Hungrig, less och blöt.

Hungrig som ett djur, men kan inte frakta en pizza hela vägen hem utan att den blir dyngsur. Och, jag tänker absolut inte sitta där själv. Det gör mig less. Ångrar nu att jag inte köpte någon fryst på maxi då jag nyss var där med storasyster. Har beslutsångest över hur fanken jag ska göra.

Har iallafall gjort det jag skulle idag, packat ihop kläder och grejer jag behöver inför
bröllopet imorgon(bävar mig så in i bomben!), har inhandlat ett gratulationskort och
tagit ut pengar. Råkade inhandla ett par leopardmönstrade strumpbyxor och en
halsduk/scarf, ingen större förödelse direkt.

________________________________________________________________________

Igår var en mycket bra dag. Jag och J for ut till min syster med familj där vi lirade lite fotboll med
H innan det var dags att byta om för tennisen. Vi var sååå nära på att vinna, trots att jag är urusel.
Sen blev det en kanongod middag med grillat och hela baletten. Mys med ungarna och sen film
och prat. 8 timmar efter att vi kom dit så var vi på väg hem igen i mörkret. Toppendag!

Vi for sen och kolla efter en brand där vid halvett snåret som det stod om på vk´s hemsida.
Fann den, turligt nog var den släckt men doften som hängde i luften var vedervärdig. Ja, vi
hade inget vettigare för oss och för det andra så är jag extremt rädd för bränder.


Utstyrseln både igår och idag(igår hann jag knappt ha den så tänkte passa
på idag igen). Jeansleggings och långt linne från ginat och längre zipkofta h&m.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback