Dresses.

Tandläkarbesöket igår kan jag väl inte hurra över. Ett litet hål. Kul(fanfanfan).
Men jag sprang iaf därifrån hem till J i värmen och höll på rinna bort och somna
på golvet.


Inget jobb idag, men kom hem vanlig tid ändå och trodde den strålande solen skulle hålla i sig så att jag kunde gå ut och sola om en stund. Verkar inte direkt lovande. Så kikade jag in på stylebystars en tväris som jag gör ibland och suktar efter klänningar(som jag tycker är rätt dyra). Men nu hade dom en hel del klänningar på "erbjudande" så jag fick beställa hem två stycken varav jag kikat på den ena förut och velat ha, färgklicken. Båda två + frakt under 500:- tycker jag är ett bra pris. Blev för snål för en tredje. Får väl hem dom på fredag kanske? Man kan ju hoppas åtminstone.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback