Gå och rösta idag!

Har suttit och läst om det parti som jag tror blir min röst det här valet,
det står mellan det och ett annat och jag känner mig halvtom i huvudet
efter all inläsning. Politik och dess begrepp är som sagt inte min starka
sida, men framöver tror jag att jag ska ha bättre koll så jag inte behöver
läsa så intensivt på slutet.

Men innan jag röstar ska jag ut på en löprunda, och förns då ska jag avgöra
vilket jag tror blir bäst. Och kom ihåg det, röstar du inte idag har du ingen rätt
att klaga sedan heller.
Allas röster är värda i slutändan.

Blev för övrigt galet besviken över sverigematchen igår, varför skulle dom gå och förlora när det är så viktigt? Jävla skitmål dom skulle få också, vilket iofs är svenskarnas fel. Men vi hade ändå en trevlig kväll och lät det inte förstöra för oss som tur var.


Yesterday. The new one from rut m.fl, leggings och vita pumps.
Hade även skinnjackan och min nya lilla väska från monki.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback