Galen värme!

Man ska inte klaga på värmen nu när det är här, jag gillar den. Som fan.
Men det är helt galet jobbigt att ligga ute, trots att det fläktar, om man inte
har någon badmöjlighet. Svetten bara lackar och man är blöt, inte klibbig.
Så kan det vara när det är 33grader i skuggan.

Sitter jag ute mer så kommer jag inte orka ett dyft sen och dessutom bränna
sönder kroppen och det vill jag inte. Så nu blir det att sitta i kylan innan dusch.
Kanske att jag cyklar till ica och hämtar ut mina paket.

Alla som har halebop, var det inte så att man fick gratis sms till sista augusti om
man fyllde på med 300:- i maj någon gång? Det gjorde jag, men då fick jag ett sms
idag om att gratisperioden är slut? Irriterande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback