i drömmarnas värld.

Ska ta med mig datorn ut på altanen för att spela musik när jag ska
ligga i solstolen. SÅÅÅ nice väder idag också!


Wierda drömmar inatt. I den första så blev jag och alla andra tjejer(J´s kompisars tjejer)
inlåsta i en liten etta, dom tog av oss telefonerna och vi fick inte gå ut. Dom glömde ta min
telefon, men det tog ett tag innan jag fick tillfälle att stänga in mig på toaletten och smsa
polisen(kan man ens det? haha), sen skyndade jag snabbt av med telefonen. "Jag är fången
i en etta med 4 till, vid konsum där det finns en massa skog, rädda oss". Beep, beep...
väckarn ringde. Fick alltså inte veta om dom kom och räddade mig och dom andra.

Nummer två då sprang jag runt på barnens hus för att leta presenter och jag var en förföljare,
följde jag inte efter ett gäng så kunde jag inte hitta rätt presenter. Men tillslut blev jag så snurrig
att jag inte visste vad som var in respektive utgång, så jag hamnade på en toalett på nedervåningen
istället, med glasrutor helt runt om, tonade sånna. Men när jag var klar så knackade det på
rutan, det var ju iofs några jag kände, men dom hade sett mig. Pinsamt läge. Sen skyndade
jag upp och letade upp gänget där jag skulle förfölja och när jag finner dom så ringer
väckarn för andra gången, så jag vet inte om jag fann några presenter.

Har drömt en del på sistone, men dessa måste ha varit mest verklighetstrogna.
Men det är ju kul det också ibland. Nej nu, ut i solen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback