Kreativitet och färgskiftningar.

En lite lustig grej nu. Jag fick hem klänningarna, supernöjd! Men kände att det
var något som var annorlunda färgmässigt men var inte säker på min sak. Så
nu när jag kom hit igen och hade tillgång till datorn, då ser jag att färgerna var
helt omvända. Varför är det så?

´

Sen fick jag lite kreativa fingrar. Hade ett par supersköna jeans hemma som jag köpte
för ca 3 år sedan och är väldigt lite använda. Dom var rätt så utsvängda och det är inte
min smak numera. Så jag hade funderat fram och tillbaka på om jag skulle sy till dom
eller om jag skulle kapa dom. Jag fick nog och tog fram saxen, och dom blev skitsnygga.
Nu behöver jag inte köpa ett par för 200-300kronor. Och dessutom är dom skön.



Vi såg tennisen idag. Söderling var riktigt välförtjänt av finalplatsen han knep med en hel drös spänning i sista set(sen när blev jag så medveten om tennis, chockar mig själv) mot Gonzales(eller hur han stavar det?). Där satt vi i över 3 timmar och hejade. På söndag kan man ju bara inte missa finalen! Heja Söderling.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback