Kuckelikuu.

Var uppe före tuppen idag. Det börjar bli en vana dessa dagar då jag inte jobbar(far ju hem utifallatt jag får in nå jobb). Idag kan det vara skönt, solen lyser(äntligen!!) så att man kanske kan ta på sig nya bikinin och ligga ute i solen om ett tag. Men sen jobbar jag resten av veckan. Okej, jag sitter faktiskt ute redan nu och det är sköönt, fast då har jag ju tjocktröja på mig också.

Ska nog kolla om tvättmaskinen är ledig så att jag kan tvätta 2 maskiner, sen är allt rent.
Skulle vara så skönt att göra bort det. Och skulle det nu bli molnigt sen så kan jag ju bädda
rent och dammsuga som jag inte gjorde sist det var tänk(har ju knappt vart hemma sen dess
heller).

Ska se om det går att fota lite idag också, om det inte bara blir
att njuta av sol och trista vardagssysslor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback