Löpte.

Jag sprang, men det var tungt såhär "dagen efter".
Vad trodde jag, jag är inte direkt den där superkvinnan som
kan spruta eld från fingret som jag drömde igår. Vissa gånger
ligger jag ju klubbad till efter middagstid sånna här dagar, så
jag var fan duktig idag trots allt.

Jag röstade. Folk som säger "äh, har inte tid", vad faan ge er.
Det tog 2 minuter för mig. Iofs var jag själv i lokalen, men aldrig
att det skulle ta mer än 10 min. Och så är det trots allt öppet i
13 timmar. Oansvarigt, gå hellre dit och rösta blankt(om den
egentliga orsaken är att du inte vet hur du ska rösta) än att skita
i det helt.

Tennisen gick ju i stöpet, men han har varit duktig som tog sig så
pass långt som han gjorde. Kan ju hoppas för hans skull att det
fortsätter gå bra i karriären.

Grillat till middag, yummie! Det gillas alltid.
Sen for vi och kikade på fotboll, rätt trevligt.
Dock var det svinkallt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback