New try.

Tvätten är i full gång och jag har för en gångs skull packat upp
mitt pås-liv jag lever, dvs att det inte står en massa påsar med
kläder i på mitt golv längre. Allt det innan det blev sådär jobbigt
mycket.


Kanske är dags att bära ner vinterjackan i källarn. Har för mig att någon
sa att det faktiskt är sommar nu. Det var det hela förmiddagen idag iaf.
För jag låg ute i solsängen och höll näst intill på att somna i slutet, ryckte
till av att det knarrade på altanen för att någon hade smugit sig ut. Såg
molnen komma så jag pallrade mig in.

Sitter här allmänt skitig och med ful frilla, men jag ska ut och röra på mig sen så det är inte lönt att hoppa in i duschen nu och måsta göra om det sen, det om något är drygt. Ska plocka undan det sista och hänga tvätt och brassa igång en till i think.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback