Nördvarning!

Kan man lätt kalla det. Har glott igenom 8(!!) SATC-avsnitt i rad nu
och är klar med hela boxen. Sista avsnittet är verkligen mitt favvo.


Beställde 4 böcker från cdon.com också tidigare ikväll, måste ha lite mer sommarläsning än det jag redan har hemma. Sånt är alltid så kul att få hem och gräva ner sig i. Kan knappt vänta.

Här är det ännu inte mörkt, precis som vanligt under sommaren. Men
kanske det vore en ide att krypa till kojs ändå. Om int annat kanske jag
blir friskare och får en solig dag framför mig imorgon så jag kan ligga
ute i solsängen. Ibland är det bra härligt och norrland(okej, västerbotten)
är inte alls dumt vissa dagar.

Godnatt.

Ps. Nu har jag inte borstat håret på över ett dygn, cheeses vilket rispaket
det lär vara imorgon.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback