Redan i övermorgon ska det tankas.

Om jag ställde mig och dammsugade nu så skulle mitt rum se helt nystädat ut.
Ursäkta språket, men fan vad bra det känns. Påsfritt, ingen tvätt överallt, vinterkläder
undantaget, bäddad säng. Yeah.


Och på 15-20 min har jag tänkt ta en löprunda så att jag hinner
ganska precis innan jag ska bli hämtad av min kära.

Redan i övermorgon är det midsommarfirandet 2009 som går av stapeln, vi vet numera vars vi ska hålla till(tack,tack, tack gode gud att det blev där och inte flera mil åt fanders! om det nu finns någon gud vill säga.) och imorgon måste jag fixa drickat samt myggspray, fan heller att dom ska få äta upp mina ben på detta sätt nå mer, då tar jag hellre smällen att gå rund och lukta myggspray. Men jag är taggad, så det blir nog en bra dag/kväll. Frågan är ju hur man ska orka örträsk på lördagen, gör man ens det?


Midsummer last year. SÅ bra minne!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback