Regn idag också?

Skönt att inte ha pallrat sig upp ur sängen ännu, mhm. Och jag ska ändå
jobba, men börjar inte förns 10.30 och strax måste jag hoppa in i duschen
och använda b-shampo för att mitt står på kroken, klatterarsle.


Jag ska vara glad att jag fick in jobb igår och har jobb idag, den här tidsperioden är det inte alls säkert att man får in något över huvud taget. Så snart börjar min obetalda "semester". Känns som att det ska hinnas med mycket i sommar, tur att man har hela veckor och inte bara helger. Midsommarfirande, släktträff, eventuellt en liten husvagnssemester, bröllop gånger två(och jag som aldrig varit på ett förut, ska helt plötsligt på två nu i sommar) och så lär det vara en väldans massa mer också. Något jag hade tyckt varit kul är om vi hade tagit oss söderut någonstans bara på en myssemester. Men vi får la se.

Näe nu måste jag ta mig upp härifrån innan jag börjar tycka att det
är på tok för skönt, en dusch känns inte så lockande men what a heck.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback