Bajslukten sitter fortfarande kvar i näsan.

Ibland skulle jag bara vilja skrika ut i ren frustration,
speciellt när man får en dyblöt barnhandse i fejset.
Det är kul(ironin där).


Annars har det varit en bra dag med mycket bajstorkning och jag lider just nu av huvudvärk och hungerkänslor djupt nere i magen. Men det stillar nog hamburgare och pommes om en stund för att kanske eventuellt övergå i ett illamående(mättheten alltså, inte ångest över fettet).

Lär väl vara frånvarande från bloggen mest hela helgen(som vanligt),
men var lugn, jag återkommer såvida jag överlever eller inte hamnar
i koma. Kanske att det finns något kul att berätta som är likvärdigt en
dyngsur barnhandske och bajsrumpor.

Hoppas att alla glada själar får en bra helg!




» Leia

Ja, umgås är alltid kul.



så fin bild!

2009-03-20 // 17:39:58
» madde

jobbar du inom vården med bajs eller:)eller barn?

2009-03-21 // 00:30:10

super fin blogg :) <3

2009-03-22 // 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback