Balklänning säljes!

Ska nu göra ett försök i att sälja min balklänning.
Jag gillar den och skulle gärna behålla den, men den tar plats som jag inte riktigt har. Så om du, eller någon du känner fortfarande inte har hittat någon klänning till årets skolbal så kanske det är just den här ni söker.



Använd en gång. Storlek 38, passar den som är 165-170 cm lång.
Ganska mörkt röd(inte vinröd!), tillhörande sjal medföljer. Rosdekorationer
vid vänster bröst och höger höft. Finns tunna axelband som man kan ha
invikta utan att det syns om man känner för det.

2700:- , men om just du är snabbast så kan jag säkert minska på priset litegrann.


» Leia

Jaså?! Så synd, fast sol kan räcka det med. =)

2009-03-18 // 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback