Det var nära en avflygning.

Gosh.

Hipp som happ har jag hoppat idag, mellan tre olika avdelningar.
Avdelning R 1timme, avd. Gl 1½ timme, avd R 2½ timme, avd Gu
1 timme, och sen avd R igen 2½ timme. Iofs gick dagen bara fortare
pga det.

I lördags va vi några stycken ute med skoter. Jag satt bak när J hoppade(!) och en gång var jag inte långt ifrån att flyga åt tjotahejti, tur jag hade ett stadigt grepp om J´s mage. Men det är kul när man är beredd och det är ljust ute. Sen åt vi 5 + en till tacobuffé på Balder´s, det är aldrig fel! Varpå vi sen fläskade oss framför melodifestivalen där vi höll tummarna för Heat och Alcazar. Men alla vet ju hur melodifestivalen slutade, huvudsaken det inte blev Snälla Snälla.



Om några minuter är det dags att byta om för step2kp likt förra måndagen.
Får se om jag har ork nog att direkt efteråt köra bodypumpen en timme också.
Men det kan hända att jag är lika slut som förra måndagen efter steppasset.

Tjingeling.



Snygga kläder du hade på sista bilden! :)

2009-03-16 // 23:53:23
» Tina

Tack, gillar skjorttunikan skarpt!

2009-03-17 // 09:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback