Hurra vilket händelserikt liv vi lever idag.

Laddade dvdn igårkväll med lite SATC när jag var sådär hängig. Hann bara lägga mig i soffan igen så somnade jag, hann inte ens byta till rätt kanal. Och så sov jag i 1½ timme. Jag var helt knäckt.

Vaknade upp och var totalt hängig och med magont(trodde det var magsjuketajm) så jag orkade inte ställa mig i duschen, gjorde mig bara klar och flyttade över till sängen. Som tur var så mådde jag bra imorse.

Fann stället där jag skulle jobba. Med trevlig personal och endast 1½åriga barn. Kanske blir jobb där någon fler gång framöver. Dom tog iallafall mitt nummer så dom inte skulle behöva ringa vikbanken innan. Jag måste väl ändå ha skött mig bra då?

Eftersom jag befann mig där så for jag och hälsade på Anna och Benne också.
Han är ett sånt charmtroll med ett smittande skratt den lille goskiten.

Varför, varför, varför måste jag bli förkyld nu, igen!?
Ååååh, blir så jävla less. Jag vill ju träna som vanligt
på måndag igen. Fuck. Jaja, bara jag är frisk innan
fjällen nästa helg så får det väl va.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback