Just great.

För en timme sedan la jag mig och tänkte ta en powernap, hur länge fick jag sova? 5-10 minuter. Dessa telefoner. Tur att det var hjärtat som ringde, då är jag glad oavsett om jag sov eller inte.

Den här veckan har gått så fort att jag knappt hängt med. Men man var sådär fredagsseg i huvudet idag och tänkte "nu är det för sjutton snart helg" på morgonrasten. Ska absolut inte klaga över något idag, för det har varit riktigt härligt. Få barn och mycke personal, man har alltså med ro kunnat slå sig ner och pyssla med något barn och ett annat barn har ändå kunnat få hjälp. Sånna dagar går fort.

Jag ska införskaffa mig en mixer eller mixerstav snart, så jag kan börja göra smoothies. Tycker det är så gott och vad är då bättre än att göra dom själv, är ju egentligen superenkelt. Hej vår, hej sommar, jag längtar. Tänk att kunna sitta ute i solen i bikini och sörpla i sig en delikat smoothie. Yummie!

Det är en positiv och väldigt blåklädd fredag.

Bilder från i söndags.


1. Ibland ser jag ut såhär när jag jobbar.
2. Och det här kan vara inför en vanlig fredagskväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback